Thursday, March 17, 2011

Arabian food

Now dah banyak betul arab food kat malaysia and laku plak tu. So today lunch i gi makan at sahara tent kat alamanda putrajaya. Ok la food dia. My lunch today call sahara chicken. Sedap gak. Roti naan cover with chicken n mushroom. Tu ada gambar, sedap gak.


Ni how the place look like.. Ala ala arabian.


Hah my partner in crime g makan. So people said i look like minah arab gak. Ye ke?? Ada la keturunan arab gak belah my dad side.. So perasan ada la sikit hehehe but i stillllll love malaysian food. Fuh asam padas n masak lomak cili padi takde bandingan k ;-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Papa-NtiQ said...

hi....saya baru jer upload gambar2 masa makan kat sahara tent di shah alam ngan famili...senang2 tu singgah yer blog saya di www.blogmakanbest.blogspot.com Blog saya ni topik makan, makan dan makan hehe tak de topik lain
Dan jangan lupa follow yer blog saya TQ TQ TQ bebanyak!!

Papa-NtiQ said...

hi...saya baru jer upload gambar2 masa makan kat sahara tent di shah alam ngan famili...senang2 tu singgah yer blog saya di www.blogmakanbest.blogspot.com Blog saya ni topik makan, makan dan makan hehe tak de topik lain
Dan jangan lupa follow yer blog saya TQ TQ TQ bebanyak!!