Saturday, July 18, 2009

Weekend Outing

Today usually i will go out with my kids and friends, but my dad pergi outstation so I took this opportunity to go out with my mum. We went to One Utama, had our lunch makan steamboat. There we met my aunty and cousins. Lama tak jumpa diaorang ni. Mak ai, cantiknya bila dah besar. Teringat masa dia baby comel je, manja pulak tu. Now wow wow, tak lama lagi makan nasi minyak la kitaorang. Tenguk gambar, Aira with my kids...hmm sekejap je nanti my kids pulak besar macam tu..
Ni kita orang tengah tunggu my mum pergi beli fruits. My mum loves to eat fruits..sebab tu kulit dia cantik je..cuba teka umur my mum..hah setengah orang tak percaya umur my mum k..hope nanti i dah berumur..hehehe..not tua..kulit i cantik macam tu gak la..
See my mum with Nana my eldest daughter. I wonder will my kids walk with me bila diaorang dah besar..hmm if ikut I dulu liat je nak ikut mama jalan-jalan. Tak cool la konon..OMG hmm better jalan with my kids often, nanti dah anak dara they pun tak nak jalan ngan I..tak cool :(
Anyway we really have fun masa keluar with my mum and my aunty..rasa macam zaman budak budak pulak ikut mama jalan, the different now is that heh heh I pun dah jadi MAMA....
Love you mum and thank you for your love and all the TLC.

No comments: