Saturday, November 20, 2010

Revisiting

Asyik kata nak blog..but with the new job and responsibilities, susahnya nak masuk berblog. So many ideas and things nak tulis..wanna write about life about what had happened in my life..the series of events..

The most important event..my daughter upsr result. She got 4A 1B. Well she is very sad for not getting 5A's but it's ok cause I know she really tried, she learn and study.

Me, me, me, me, hehehe i'm ok. Dah bersedia untuk apa je keputusan. Janji anak faham kenapa dia dapat keputusan itu dan menerimanya. I'm so proud of her..so life goes on an dia akan berusaha untuk mendapat yang terbaik didalam pelajarannya. Bagi seorang ibu yang penting adalah anak yang solehah. Solat jangan lupa..itu adalah segala asas. Selalu bagitahu my princess, kita perlu berusaha tetapi kita jumpa mesti sentiasa meminta pada Allah bagi mempermudahkan dan terangkan hati. Yang baik datang dari Allah yang tidak itu datang pada diri kita sendiri.

Oleh itu markah apa pun yang kita dapat dan being truthful to ourselves that we have done our best kita redho dengan pemberian Allah dan sentiasa berusaha, solat  dan berdoa. Pada mereka yang berusaha, berdoa tetapi masih rasa kegagalan, stop and think sejenak mungkin ada yang tidak betul..sebab ia berlaku pada saya sendiri..

I always feels that lerr dah usaha then solat..berdoa but tak dapat pun..hah cepat cuba fikir kenapa tak dapat...cause I know the answer is in your heart :-)

See you in the next publish..insyaallah.

No comments: